Mulier Instituut heeft nieuwe huisstijl
Het Mulier Instituut heeft een nieuwe huisstijl. Met een nieuw logo en andere frisse kleuren is het instituut klaar voor de toekomst.
,,Het was tijd voor een opfrisbeurt. Wij constateerden dat onze gele kleur niet meer voldeed aan de huidige toegankelijkheidseisen. Een aanpassing was dus noodzakelijk. Dat is met de nieuwe look goed gelukt,’’ legt directeur Remco Hoekman uit. ,,Het nieuwe uiterlijk is moderner, toegankelijker en past beter bij deze tijd.’’
Nieuw logo
Het nieuwe uiterlijk van het instituut is vanaf vandaag terug te zien in het nieuwe logo, op de website en op de sociale-mediakanalen. Daarnaast voeren we de nieuwe huisstijl de komende weken gefaseerd door in de nog te verschijnen publicaties.
Toegankelijke taal en beeld
,,Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan. Dat geldt niet alleen voor de inhoud van ons onderzoek, maar ook voor de vormgeving in taal en beeld,” zegt Hoekman. Volgens hem is het belangrijk dat de publicaties van het instituut aansprekend blijven voor een breed publiek. Alleen zo kan het Mulier Instituut optimaal bijdragen aan versterking van de sportsector. ,,Wij vonden het daarom nodig om ons werk in een ander jasje te stoppen. Met meer oog voor toegankelijke taal en beeld”, aldus Hoekman.
Lees meer over de organisatie.