Gegevens uit Kennisbank
Terug naar zoekresultaten

Koplopers

auteur(s):
Hover, P., Breedveld, K.
plaats:
Arnhem
uitgever:
Eiffel
jaar:
2009
collatie:
158 p. fig. ill. tab. Met lit. opg. ISBN: 9789052617015
samenvatting:
Multinationals zoals Unilever en DSM weten het al: sportsponsoring is niet meer de enige manier om sport en bedrijf met elkaar te verbinden. Tegenwoordig gaat de samenwerking veel verder dan alleen een logo op een voetbalshirt of een reclamebord langs de zijlijn. Ook de resultaten gaan verder en beperken zich niet langer tot naamsbekendheid alleen: sport kan voor een organisatie zaken realiseren, die op geen enkele andere wijze te realiseren zijn. Dit boek laat zien hoe. Aan de hand van onderzoeksresultaten, interviews en praktijkvoorbeelden laten de auteurs zien wat deze samenwerking voor een organisatie kan betekenen. Tegelijkertijd geeft het boek een beeld van de ontwikkelingen die de sport en het bedrijfsleven hebben doorgemaakt, vanaf het allereerste begin tot nu.
organisatie
plaatsingkenmerk
status
Mulier instituut
SPBUSS-0009
Beschikbaar
Mulier instituut
BIEB-B91
Wordt niet uitgeleend

Publicaties worden niet uitgeleend aan externen. Inzage op verzoek.

Mulier Instituut
030-7210220
info@mulierinstituut.nl

Kenniscentrum Sport & Bewegen
030-3041100
info@kenniscentrumsport enbewegen.nl

KVLO
030-6920847
info@kvlo.nl

VSG
070-3738055
info@sportengemeenten.nl

Kunnen we je twee korte vragen stellen?