Ga naar de inhoud
Er zijn 3 resultaten gevonden.
Reset filters

Een non-lineaire pedagogische benadering

De HAN ALO-visie op motorisch leren

In de huidige sport- en beweegcultuur wordt steeds meer aandacht besteed aan de manier waarop kinderen motorische vaardigheden ontwikkelen. De Hogeschool van Arnhem en Nijmegen Academie voor Lichamelijke Opvoeding (HAN…

Inspelen op motieven van leerlingen (2)

Verschijningsvormen in de praktijk

In de vorige uitgave, Lichamelijke Opvoeding 9, is ingegaan op de visie van de HAN ALO, welke inspeelt op beweegmotieven van leerlingen (van Lith, 2015). Met behulp van voorbeelden van…

Inspelen op motieven van leerlingen (1)

Verschijningsvormen in de praktijk

In de artikelen over de visie van de Academie Lichamelijke Opvoeding aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN ALO in Lichamelijke Opvoeding 7), schreven Gielion de Wit, Marcel Mutsaarts…