Facilitair medewerker (20-24 uur per week)

Ben jij een facilitair talent met pit en lef en heb je een opleiding binnen facilitaire dienstverlening afgerond? En zoek je een uitdagende en zelfstandige functie waarin je coördinerende taken met uitvoerende taken combineert in een middelgrote kantoororganisatie?

Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken voor de functie van:

Facilitair medewerker (20-24 uur per week)

 

Wat ga je doen?

Als facilitaire spil met coördinerende taken ben jij in de organisatie de verbinding tussen de medewerkers en de facilitaire ondersteuning op kantoor. Je bent het eerste aanspreekpunt voor leveranciers, maakt afspraken met hen en bewaakt het nakomen daarvan. Je zorgt voor een schone en veilige kantooromgeving en bent verantwoordelijk voor het beheer van het kantoorpand, de beveiliging en het klimaat- en alarmsysteem. Ook beheer je de kantoorvoorraden, het kantoormeubilair en de ICT-voorzieningen. Voor het oplossen van kleine storingen draai je je hand niet om en bij complexere storingen schakel je de juiste deskundigen in. In samenspraak met de officemanager stel je facilitaire plannen op, waarbij je anticipeert op nieuwe ontwikkelingen op facilitair gebied.

Taken binnen deze functie zijn:

  • Je denkt mee over facilitair beleid en stelt mede procedures en regelingen op.
  • Je denkt mee over en zorgt voor de facilitaire ondersteuning bij bijeenkomsten.
  • Je bent het aanspreekpunt voor facilitaire vragen van medewerkers.
  • Je onderhoudt contact met leveranciers, doet bestellingen, bewaakt de voortgang en houdt hiervan een administratie bij.
  • Je biedt ondersteuning bij het dagelijkse gebruik en onderhoud van het kopieerapparaat, printers, laptops, telefoons en audiovisuele middelen.
  • Je verzorgt de inname en uitgifte van bedrijfsmiddelen voor medewerkers.
  • Je zorgt voor de bevoorrading van de keuken.
  • Je coördineert de schoonmaak binnen het pand en zorgt voor een representatieve uitstraling van het pand.
  • Je ziet toe op de naleving van servicecontracten, voert zelf kleine reparaties uit en regelt hulp bij complexe storingen.
  • Je coördineert de ontvangst van pakketten en post en je sorteert en verspreidt deze.
  • Bij afwezigheid van onze twee secretariële medewerkers spring je bij op het secretariaat en handel je werkzaamheden zoals telefoon, post, agendabeheer en ontvangst van gasten af.

Het gaat om een bundeling van bestaande taken in een nieuwe functie, die je met veel zelfstandigheid en ruimte voor eigen inbreng vorm gaat geven. De officemanager is je leidinggevende. Je werkt op ons kantoor in Utrecht.

Wat vragen wij?

Je vindt het leuk om verantwoordelijk te zijn voor het reilen en zeilen op kantoor. Je staat stevig in je schoenen, gaat slagvaardig en zorgvuldig te werk en steekt graag zelf de handen uit de mouwen. Verder vinden wij het belangrijk dat je sociaal vaardig en benaderbaar bent, mensen vriendelijk te woord staat en bijdraagt aan een positieve werksfeer.

Daarnaast breng je het volgende mee:

  • Je hebt een mbo+-/hbo-opleiding facilitair management/facilitaire dienstverlening afgerond of een vergelijkbare achtergrond.
  • Je hebt kennis van facilitair onderhoud en geautomatiseerde systemen.
  • Je kunt goed plannen en organiseren.
  • Je bent dienstverlenend en klant- en servicegericht.
  • Je bent communicatief en organisatorisch sterk.
  • Je ziet zelf werk liggen en bent proactief en initiatiefrijk.
  • Je bent representatief en gastvrij.
  • Je hebt oog voor duurzaamheid op facilitair gebied.
  • Je beschikt over een BHV-diploma of bent bereid dit op korte termijn te halen.
  • Het is een pré als je je uren kunt verdelen over vier of vijf werkdagen per week.
Wat bieden wij?

We bieden een werkplek in een open en actieve organisatie. Je werkt in deze functie op ons kantoor in Utrecht. Na(ast) het werk organiseren we regelmatig leuke activiteiten voor alle medewerkers. Uiteraard zorgen we ervoor dat je je werk goed kunt doen: je krijgt daarom een laptop en mobiele telefoon in bruikleen. Daarnaast zijn er verschillende mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Je kunt bijvoorbeeld opleidingen en trainingen volgen.

Het Mulier Instituut kent een eigen arbeidsvoorwaardenregeling, waarvoor de CAO Nederlandse Universiteiten als referentiekader is gebruikt. Daarbij hanteren we de salarisschalen van de CAO Nederlandse Universiteiten. De functie van facilitair medewerker is ingeschaald in schaal 7-8, afhankelijk van opleiding en ervaring. In eerste instantie ontvang je een jaarcontract, met mogelijkheid tot verlenging. Wij vragen bij indiensttreding naar een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

Wie zijn wij?

Het Mulier Instituut verricht sportonderzoek voor beleid en de samenleving. Opdrachtgevers zijn vooral maatschappelijke organisaties, overheden en sportorganisaties. Je werkt samen met zo’n zestig collega’s die een passie voor sport, bewegen en gezondheid delen. Het instituut is gevestigd in stadion Galgenwaard in Utrecht. Kijk voor meer informatie op mulierinstituut.nl.

Bij het Mulier Instituut streven wij naar een inclusieve werkomgeving. Deze vacature staat open voor iedere sollicitant die zich herkent in het profiel van facilitair medewerker, maar wij verwelkomen graag met nadruk kandidaten die met hun achtergrond en ervaring een bijdrage kunnen leveren aan de diversiteit binnen onze organisatie, met inbegrip van doelgroepen uit de Participatiewet. 

Enthousiast geworden?

Heb je belangstelling voor deze functie? Upload dan uiterlijk 12 juni 2022 je curriculum vitae en motivatiebrief (gericht aan Saskia de Groot) via het sollicitatieformulier op onze website. Voor vragen over de functie kun je terecht bij Saskia de Groot. De gesprekken worden gepland in week 24/25 van 2022.