Gegevens uit Bibliotheek

Strategisch marketingplan nationale fitnessmonitor. Bijlagenbundel behoefteonderzoek.

auteur(s):
Jong, M. de
plaats:
Tilburg
uitgever:
Fontys Economische Hogeschool Tilburg
jaar:
2007
collatie:
56 p. bijl. fig. tab.
samenvatting:

Het W.J.H. Mulier Instituut is bezig met de Nationale Fitnessmonitor, een grootschalig onderzoek onder fitnesscentra in Nederland. De gegevens worden verzameld volgens een de methode die in Engeland is opgezet door The Leisure Database Company. Het is een database door en voor fitnessondernemers. Om de eventuele behoeften aan data over fitness in de markt te peilen is in het kader van een afstudeerstage een behoefteonderzoek uitgevoerd. Deze bijlagenbundel vormt een onderbouwing voor de afstudeerscriptie die antwoord geeft op de vraag hoe de Nationale Fitnessmonitor met de daarbijbehorende afgeleide deelproducten het beste aan de verschillende interessante doelgroepen verkocht kan worden.

organisatie
plaatsingkenmerk
status
Mulier instituut
SPOR-TB-0008-3
Wordt niet uitgeleend